قطب‌نمای حرکت در مسیر فداکاری، انس با قرآن کریم است
نوشته شده توسط : علیرضا


دریادار خانزادی در بازدید از نمایشگاه قرآن:

قطب‌نمای حرکت در مسیر فداکاری، انس با قرآن کریم است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: انس با قرآن کریم مبنای حرکت و تدابیر مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری، مبنای بصیرت دینی و قطب‌نمای حرکت آرمانی خواهد بود.

 امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با بیان اینکه بر ما تکلیف است که پاسدار حرمت و خون شهدا و ایثارگران باشیم، ایثار را به معنی گذشتن از همه سرمایه های مادی در راه ارزشها، اصول و آرمان های دینی و انقلابی دانست و عنوان کرد: ایثار و فداکاری یادآور حماسه های بزرگی است که به دست فرزندان این مملکت در مسیر پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت و خلق شد و این به معنی آن است که «یادمان باشد برای ارزشهایمان ایستادیم و از خود گذشتیم و ایثار کردیم».

وی همچنین با استقبال از برنامه های خانه فرهنگ ایثار و کتاب مردمی ایثار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش می تواند با الگو قرار دادن کتاب مردمی ایثار در ناوگروه های زیر مجموعه نیروی دریایی که به مأموریت های طولانی مدت اعزام می شوند، اقدامات لازم را در جهت ارتقای روحی و معنوی کارکنان ناوگروه های خود انجام بدهد.

 دریادار خانزادی در خصوص کتاب های منتشر شده با محتوای تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان و آزادگان نیز گفت: لازم است همکاری مشترکی با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش برقرار شود تا از تجارب خانه فرهنگ ایثار استفاده لازم بعمل بیاید.

بنا بر این گزارش، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت»، از 29 اردیبهشت تا 14 خرداد، از ساعت 17 الی 24 پذیرای علاقه‌مندان است.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 3 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: