نوشته شده توسط : علیرضا

درمان فوری کبد چرب به روش‌های طبیعی از طریق مصرف میوه امکان‌پذیر است. تقویت دستگاه ایمنی باعث افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها می‌شود.

1. لیموترش: این میوه در تابستان و زمستان یافت شده و برای درمان کبد چرب موثر است.
2. چغندر و آب چغندر
3. انواع توت: این خانواده از میوه‌ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند و به همین دلیل در درمان کبد چرب نقش مفیدی دارند.



:: برچسب‌ها: درمان , کبد چرب , توت , چغندر , لیموترش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

پوست پرخاصیت لیموترش!

پوست لیموترش خواص بیشماری دارد و برای تهیه محصولات بیولوژیک مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب بدن تان از شر آسیب ترکیبات شیمیایی مضر در امان می ماند

پوست پرخاصیت لیموترش!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان، لیموترش یکی از مرکبات پرمصرف در دنیا است که به منظور تغذیه ای، درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. میزان بالای ویتامین ث این ماده غذایی به صورت آنتی اکسیدان و عصاره روغنی، در بهبود وضعیت پوست و پیشگیری از بروز برخی بیماری ها موثر است. اما اکثر افراد نمی دانند پوست لیموترش که اغلب روانه سطل زباله می شود، حدود 10 برابر ویتامین بیشتری از آب لیموترش دارد و سرشار از فیبر و مواد معدنی است.
پوست لیموترش حاوی عصاره روغنی، اسید سیتریک و ترکیبات مفیدی است که برای بهبود سلامتی، نظافت منزل و زیبایی فوق العاده است. در این مطلب شما را با روش استفاده از این پوست پرخاصیت بیشتر آشنا می کنیم.
پوست لیموترش؛ خوشبوکننده طبیعی
خیلی از ما روزانه از اسپری های خوشبوکننده برای منزل استفاده می کنیم، غافل از اینکه این محصولات حاوی ترکیبات مضر شیمیایی هستند که سلامتی را با صدمات جدی مواجه می سازند. اما بوی طبیعی پوست لیموترش برای خوشبو کردن نقاط بد بو و خوشبو کردن منزل فوق العاده است، بدون اینکه به سلامتی ما لطمه ای بزند.
مواد لازم
پوست لیموترش رنده شده عدد
آب نیم لیتر
رزماری (تازه) 3 شاخه
عصاره وانیل قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر
چه باید کرد؟
پوست لیموترش خاصیت قابضی و آنتی باکتریایی دارد. لذا به تمیز شدن منافذ پوست و دفع جوش های سرسیاه و براق شدن پوست کمک می کند
پوست رنده شده دو عدد لیموترش را داخل نیم لیتر آب بریزید و اجازه دهید به همراه رزماری و وانیل بجوشد. سپس بگذارید چند ساعت بماند. در نهایت محلول را داخل اسپری های پلاستیکی بریزید و در مناطقی که می خواهید اسپری کنیدبا این کار هم به محیط زیست آسیبی نمی زنید و هم اینکه بدن تان در معرض ترکیبات شیمیایی قرار نمی گیرد.
پوست لیموترش برای نرمی پوست آرنج و پاشنه پا
آرنج ها و پاشنه ها جزو مناطقی هستند که به سادگی دچار خشکی می شوند، چون در این بخش های بدن غدد سباسه برای تولید چربی وجود ندارد. برای کاهش سلول های مرده و خشکی پوست پاشنه پا می توانید به سراغ پوست لیموترش و جوش شیرین بروید.
مواد لازم
پوست رنده شده لیموترش قاشق معادل 20 گرم
آب لیموترش قطره
جوش شیرین قاشق معادل 5 گرم
چه باید کرد؟
باید با مخلوط کردن ترکیبات ذکر شده، خمیری تهیه کنید. سپس این خمیر را روی پوست خشک پاشنه ها یا آرنج ها بزنید و به آرامی ماساژ دهید. 5 تا 10 دقیقه صبر کرده و سپس با آب ولرم شستشو دهید. یادتان باشد زمانی که از لیموترش یا پوست آن استفاده می کنید، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
پوست لیموترش برای تمیز کردن فر
باز صحبت از ترکیبات سمی شوینده های شیمیایی است. این مواد به طور جدی سلامتی را به خطر می اندازند. خوشبختانه خاصیت ضدعفونی کنندگی و معطر پوست لیموترش می تواند در تمیز کردن کثیفی ها، بوی بد و چربی های روی فر کمک زیادی کند.
مواد لازم
پوست رنده شده لیموترش عدد
آب یک لیوان(200 میلی لیتر)
چه باید کرد؟
پوست لیموترش را در یک لیوان آب ریخته و آن را داخل فر قرار دهید. فر را به مدت 30 ثانیه داغ کرده و چند دقیقه صبر کنید. سپس با کمک یک دستمال و این ترکیب، فر را تمیز کنید.
پوست لیموترش برای سفید کردن ناخن ها
ناخن ها صرفا جنبه تزیینی ندارند، بلکه سلامت و استحکام آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ناخن هایتان زرد و شکننده شده است، برای سفیدی و افزایش استحکام آنها به کمی پوست رنده شده لیموترش نیاز دارید. می توانید پوست لیموترش را به طور مستقیم روی ناخن ها بزنید و یا اینکه مانند دستور زیر عمل کنید.
مواد لازم
پوست رنده شده لیموترش عدد
لاک بی رنگ عدد
چه باید کرد؟
پوست لیموترش را رنده کرده و داخل لاک بی رنگ بریزید. موقع لاک زدن از این محصول استفاده کنید. همچنین می توانید روزانه دو مرتبه قسمت سفید پوست لیموترش را روی ناخن ها بزنید.
پوست لیموترش برای مقابله با جوش های سرسیاه
پوست لیموترش خاصیت قابضی و آنتی باکتریایی دارد. لذا به تمیز شدن منافذ پوست و دفع جوش های سرسیاه و براق شدن پوست کمک می کند.
مواد لازم
پوست رنده شده لیموترش عدد معادل 20 گرم
شکر قاشق معادل 5 گرم
آب خیار قاشق معادل 20 گرم
چه باید کرد؟
با ترکیب پوست لیموترش، شکر و آب خیار خمیری تهیه کنید. این خمیر را به پوست و روی بینی بزنید و 15 دقیقه صبر کنید. سپس صورت خود را با آب سرد شستشو دهید. این کار را هفته ای سه بار انجام دهید.
پوست لیموترش برای تهیه چای سم زدا
ویتامین و پکتین موجود در پوست لیموترش برای تمیزی کبد، روده بزرگ و کلیه ها فوق العاده است. ترکیبات فعال این ماده باعث دفع سموم بدن شده و یک لایه محافظتی در برابر اثرات مخرب رادیکال های آزاد ایجاد می کند.
مواد لازم
پوست رنده شده لیموترش عدد
آب لیتر
چه باید کرد؟
پوست لیموترش را در یک لیتر آب ریخته و روی شعله قرار دهید تا به مدت 15 دقیقه بجوشد. ترکیب را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید خنک شود. این چای را روزانه دو تا سه مرتبه میل کنید. البته یادتان باشد که از لیموترش های ارگانیک استفاده کنید.
پوست لیموترش؛ روغنی معطر
برای اینکه طعم مضاعفی به سالادها، سوپ ها و غذاهایتان بدهید می توانید با پوست لیموترش یک روغن معطر بسازید.
مواد لازم
پوست لیموترش عدد
روغن زیتون شیشه
چه باید کرد؟
پوست لیموترش را رنده کرده و داخل روغن زیتون بریزید. بعد از چند روز می توانید از این روغن برای میل کردن سالاد و غیره استفاه کنید. البته یادتان باشد برای خوش طعم کردن روغن زیتون همچنین می توانید یک تا دو حبه سیر و یک شاخه کوچک رزماری نیز داخل آن انداخته و از عطر و خواص فوق العاده آن بهره ببرید.

منبع: سلامت نیوز

نکات مهم در خرید لیموترش


 



:: برچسب‌ها: لیمو ترش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا



:: برچسب‌ها: نیروی هوایی , ارتش جمهوری اسلامی , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ

به دنبال شهادت امیر دریادار غلامرضا شیرانی، فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، امیر سرتیپ دکتر سید عبدالرحیم موسوی، جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دکتر موسوی در پیام خود آورده است: روح آسمانی امیر دریا دل، غلامرضا شیرانی از تن خاکی پر کشید و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت و دل های بازماندگان را داغدار فقدان خویش کرد. دریادار خستگی ناپذیری که استراحت را در قاموس نداشت، سرانجام آرام گرفت تا پرچم آبادانی جاسک را به علمدار دیگری بسپارد و نگهبانی دروازه ورود به تنگه هرمز را به دیگر همرزمانش بسپارد.

وی در ادامه این پیام تسلیت آورده است: اینجانب در طول بیش از یک دهه از نزدیک شاهد مدیریت ایثارگرانه، مجاهدت خاموش و تلاش های شبانه روزی این امیر بی ادعا بوده ام و بر هر آب جاری، هر برگ روییده از خاک و هر خشت نهاده شده بر خشت دیگر در آن منطقه محروم نشان دلدادگی او را می دیدم و از همه بالاتر در اسکله، موج شکن و آب هایی که سینه هایشان به حرکت ناوها می شکافت و غرش موشک ها و توپها، شیرانی اصفهانی بود که تعلقات دنیایی را در مرکز کشور وانهاد و خود را برای محقق ساختن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به جنوب شرق رساند تا کمال انقطاع را با همه وجود حس کند.

در پایان پیام تسلیت جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: به روح بلند او و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی درود می فرستیم و اطمینان داریم دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نخواهند گذاشت جای او خالی بماند و پرچم اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آن خطه را به دست انقلابی مرد دیگری خواهند سپرد.

ما و مجنون همسفر بودیم در دشت جنون            او به مقصدها رسید و ما هنوز آواره ایم.



:: برچسب‌ها: ارتش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

مراسم بزرگداشت و مجلس ترحیم مرحومه حاجیه خانوم مرضیه شریعتمداری، همسر فقید امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش و خواهر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری بعدازظهر امروز در حسینیه تهرانی های مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم معنوی که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط تعدادی از قاریان ممتاز ارتش و مداحی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد؛ حجت الاسلام جمالی از وعاظ شهرستان مشهد در خصوص شخصیت ارزشمند و اثرگذار مرحومه حاجیه خانوم شریعتمداری به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی بخش مهمی از توفیقات سرلشکر صالحی را مرهون همراهی، همدلی و صبر و شکیبایی همسر ایشان به عنوان همسر یک رزمنده ولایتمدار، خواهر شهید و تربیت یافته از خانواده ای با اصالت و مومن توصیف نمود و افزود: مرحومه شریعتمداری در زمان ما الگوی یک زن موفق و مومنه بود و ان شاءالله مورد رحمت و عنایت خداوند و مرضی اولیاء الهی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم شخصیت هایی از جمله سردار سرلشکر بسیجی دکتر حسن فیروزآبادی، مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا، سردار سرتیپ شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری حضور داشتند.



:: برچسب‌ها: مراسم بزرگداشت و مجلس ترحیم همسر امیر سرلشکر صالحی , ارتش جمهوری اسلامی , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

 

 حافظین برتر قرآنی ارتش در دومین روز از شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در دومین روز(15 شهریور) از شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا، 184 نفر از حافظین قرآنی رشته های 10، 15 و 30 جزء خواهران شاغل در ارتش و نیز حافظین قرآنی رشته های 15، 20، 25 و 30 جزء برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شایان ذکر است این رقابتها در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و مسجد امام خمینی(ره) ستاد آجا در حال انجام می باشد.

گفتنی است مراسم اختتامیه و اهدای لوح و هدایای شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا چهارشنبه 17 شهریور ماه با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

 



:: برچسب‌ها: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی ارتش , ارتش جمهوری اسلامی , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا



:: برچسب‌ها: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

برترین های قرآنی ارتش در نخستین روز از مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در روز اول شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا تعداد 238 نفر از منتخبین نیروهای ارتش در رشته های حفظ 25 ،20، 5 و 3 جزء و همچنین رشته های قرائت تحقیق، اذان و مفاهیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است در این دوره از رقابتها که به همت معاونت فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مرکز همایش های کوثر این سازمان برگزار می شود، سه گروه از داوران بین المللی کشوری و لشکری امر داوری را بر عهده دارند.

یاد آور می شود شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان آجا به مدت سه روز ( 14 تا 17 شهریور ماه) برگزار و از منتخبین طی مراسمی در اختتامیه این رقابتها تجلیل بعمل به خواهد آمد.

 



:: برچسب‌ها: مسابقات قرآن , ارتش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش صبح امروز پنجشنبه درآموزشگاه جوادالائمه(ع) نیروی زمینی آجا و با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو برگزار شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این مراسم ضمن تبریک سپری کردن موفقیت آمیز دوره رزم مقدماتی به دانشجویان گفت: امیدوارم همانطور که در این دوره موفق بوده اید، در کلیه ی مراحل زندگی نیز موفق و منشاء برکات خیر برای ارتش و نیروهای مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید.

سرتیپ پوردستان در ادامه اعتماد به نفس، تامین امنیت روانی و ارتقاء سطح بازدارندگی را از برکات آمادگی نیروهای مسلح برشمرد و افزود: امروز توان بازدارندگی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح باعث شده است تا دشمن جرات حمله به ایران اسلامی را حتی در مخیله اش نگنجاند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که امروز نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی قرار دارند، تصریح کرد: آماده بودن برای دفاع و صحنه نبرد عرق ریختن و سختی کشیدن دارد، فلذا باید روی آموزش ها تکیه کنید و تکنیک ها و تاکتیک های آماده شده را در راهی که پیش رو دارید بکار ببرید.

وی در ادامه به ویژگی های پرچم دار از نگاه امیرالمومنین(ع) پرداخت و گفت: پرچم باید به دست کسی سپرده شود که اهل صبر، ایستادگی و بصیرت باشد و در برابر ناملایمات و مشکلات و مصیبت ها کمر خم نکند، ایستادگی و مقاومت پیشه کند و همواره پرچم دار میدان جنگ و جهاد باشد.

سرتیپ پوردستان در  ادامه با بیان این که صبر و بصیرت تنها در سایه ایمان دینی به دست می آید، افزود: در تقویت بنیه های دینی و اعتقادی خود از هیچ کوششی دریغ نکنید و بدانید که تنها عاملی که شما را به سر منزل اصلی می رساند استعانت از ذات اقدس الهی است.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش درپایان بهترین راه موفقیت و رهایی از توطئه های دشمنان را ولایی بودن و دل سپردن به رهنمودهای مقام عظمی ولایت دانست و تأکید کرد: صلابت نیروهای مسلح تامین کننده امنیت در جامعه است.



:: برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران , دانشگاه های افسری ارتش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

به منظور اجرای صحیح کامپیوتر،کارت حافظه RAM باید هر از گاهی تمیز شود. زمانی که کارت حافظه برای مدت زیادی تمیز نمی‌شود، به دلیل وجود گرد و خاک، اتصال بین رم و اسلات آن ضعیف‌تر می‌شود.

کلیک- تمیز کردن هر سه ماه یکبار رم، باعث افزایش طول عمر رم نیز می‌شود. مشکلاتی که ممکن است به خاطر رم کثیف رخ ‌دهد، عبارتند از:

  • مشکل بدون صفحه نمایش (No Display)

  • صفحه آبی (Blue Screen of Dump)

  • فریز سیستم (System Freeze)

  • گرمایش زیاد کارت گرافیک (GPU Overheating)

برای تمیز کردن کارت حافظه باید مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول- تمیز کردن قسمت تماس طلایی

فقط کافی است یک پاک‌کن را به صورت افقی بر روی قسمت تماس طلایی بکشید. این کار هیچ آسیبی به رم نمی‌رساند.

بهتر از یک پاک‌کن نرم استفاده شود.

مرحله دوم- تمیز کردن قسمت بالایی کارت

بعد از تمام شدن مرحله قبل، باید قسمت بالایی کارت رم را تمیز کنید. بهتر است از یک الکل ایزوپروپیل ۹۰% برای تمیز کردن خاک و ذرات کربن این قسمت استفاده کنید. این الکل نارسانا است و کاملا برای استفاده مناسب است و آسیبی به رم نمی‌رساند.

 

مقداری الکل بر روی کارت رم بریزید و با یک پنبه یا گوش ‌پاک‌کن آن را تمیز کنید.



:: برچسب‌ها: کارت حافظه RAM , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره جدید دافوس در جمع خبرنگاران گفت: این دانشگاه بالاترین مرجع تاکتیکی و عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و علاوه بر موارد کلی؛ در سطح تاکتیک و عملیات، شناخت راهبردهای دفاعی را هم به دانشجویان اموزش می دهد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دکتر حسین ولی وند زمانی با اشاره به شروع دوره مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی این دانشگاه گفت: ما در دافوس، گرایش های مختلفی از شاخه زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و پشتیبانی خدمات رزمی را به دانشجویان ارتش، ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و کشورهای دوست و هم پیمان آموزش می دهیم.

وی در ادامه گفت: در این دانشگاه، موارد کلی در سطح تاکتیک، عملیات و حتی شناخت راهبردهای دفاعی را به دانشجویان می آموزیم تا بینش کلی دانشجویان ارتقا پیدا کند و پس از پایان این دوره، آمادگی پذیرش مسئولیت در رده های میانی و بالای ارتش را داشته باشند.

سرتیپ دوم ولی وند به استقبال کشورهای دوست وهم پیمان جهت افزایش سهمیه حضور در این دانشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: از آنجا که این دانشگاه از استادان خوبی برخوردار است، کشورهای دوست و هم پیمان نسبت به گذشته تقاضای افزایش سهمیه حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی در پایان گفت: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آمادگی دارد با آموزش زبان فارسی، زمینه پذیرش دانشجویان میهمان و هم پیمان را فراهم بیاورد. 



:: برچسب‌ها: دافوس , ارتش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاحیه دوره های  27 و 11 دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)؛ این دانشگاه را نقطه آغازین ورود به تصمیمات راهبردی حوزه دفاعی دانست.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی ایران خطاب به دانشجویان دافوس ارتش اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا همواره بصیرت و نفوذ را به عنوان دو دغدغه مهم  و اساسی کشور و جهان اسلام بیان می کنند.

وی ادامه داد: اگر به این دو مقوله درست توجه شود جایگاه رفیعی برای امنیت کشور و منطقه لحاظ خواهد شد.

سرتیپ دادرس با اشاره به ذکر حدیثی از امام باقر(ع) که پایه های دین اسلام را نماز،روزه، زکات، حج و ولایت می داند، تصریح کرد: ولایت اصلی ترین رکن به شمار می آید و بایستی با بصیرت و حرکت در این مسیر، راه هرگونه نفوذ را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببندیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین با اشاره به این موضوع که بسیاری از کشورها فکر می کنند که در سایه قدرت کشورهای بزرگ می توانند قدرت خود را افزایش دهند، خاطر نشان کرد: آنها با این کار نه تنها نفی استقلال خود را رقم زده بلکه موجبات نا امنی در منطقه را نیز فراهم می کنند.

وی راه برون رفت از این موضوع را داشتن بصیرت برشمرد و گفت: اگر بصیرت وجود داشته باشد نفوذی اتفاق نخواهد افتاد.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم ولیوند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گزارشی از روند جذب دانشجویان جدیدالورود ارائه داد و گفت: در طول دوران برگزاری دافوس این دوره جوانترین دوره به شمار می آید که این نوید یک دوره خوب و با نشاط را خواهد داد.



:: برچسب‌ها: دافوس , ارتش جمهوری اسلامی ایران , امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

                                                                                                                                                         

پنجمین دوره بصیرت افزایی خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش های کوثر این سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران،پنجمین دوره بصیرت افزایی خانواده های کارکنان سازمان عقیدتی ارتش صبح امروز پنجشنبه در سالن همایش های کوثر این سازمان و با حضور بیش از 100 نفر از همسران کارکنان برگزارشد.

گفتنی است برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی کارکنان و خانواد ها آنان از جمله سیاست ‌ها و رسالت سازمان عقیدتی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در ارتش است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد.

حضور در این دوره ها اختیاری است اما استقبال چشمگیری همسران کارکنان حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باعث شده تا پنجمین دوره بصیرت افزایی خانواده ها در حوزه های تربیتی و استحکام مبنای خانواده و با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه برگزار گردد.

یادآور می شود در سال 94 چهار دوره با حضور بیش از 400 نفر از همسران کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شده بود.



:: برچسب‌ها: دوره بصیرت افزایی , سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران , سالن همایش های کوثر , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

سومین دوره جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از فرماندهان و مسئولان موفق، در دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، سومین دوره جشنواره مالک اشتر به منظور تقدیر از فرماندهان و مسئولان موفق، صبح امروز چهارشنبه در سالن جوانشیر دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) در این مراسم  طی سخنانی گفت: بحث اشراف یک عنایتی است از طرف فرماندهی معظم کل قوا که ما متوجه مسئولیت هایمان باشیم.

سرتیپ دوم فولادی با اشاره به بندهایی از آئین نامه انضباطی به عنوان رساله عملی همه ی نظامیان افزود: مسئولیت، فقط برای فرماندهان نیست و تک تک کارکنان پایور نیز مسئولیت هایی دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ؛اخلاص و انجام کار برای خدا ، اخلاق مداری و اقدام و عمل جهادی را محورهای اساسی در بحث اشراف برشمرد.  و در خاتمه از زحمات کلیه فرماندهان و کارکنان دانشگاه به ویژه در برگزاری اردوگاه های تابستانی تقدیر و تشکر کرد.

درپایان این جشنواره از فرماندهان و مسئولان برتر در حوزه اشراف تقدیر به عمل آمد.

 



:: برچسب‌ها: جشنواره مالک اشتر , دانشگاه افسری امام علی(ع) , نیروی زمینی ارتش , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا

امیرسرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا و یکان واکنش سریع سال سوم دانشگاه افسری امام علی(ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر صالحی صبح امروز دوشنبه(1شهریور) با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش از نزدیک در جریان روند آموزشی دانشجویان قرار گرفت.

گفتنی است در این دیدار فرمانده کل ارتش ضمن اقامه نماز جماعت با دانشجویان با آنان به گفتگو پرداخت.



:: برچسب‌ها: امیرسرلشکر عطاءالله صالحی , فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران , دانشجویان دانشگاه های افسری آجا , دانشگاه افسری امام علی(ع) , آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 6 / 1395 | نظرات ()