نوشته شده توسط : علیرضا


امیر غلامی:

پدافند هوایی اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیروی مقابله با دشمن است

مشاور فرمانده معظم کل قوا پدافند هوایی را اصلی ترین نیروی مقابله با دشمن دانست و گفت: تهدیدهای جدید تنها از طریق آسمان می تواند باشد و پدافند هوایی، طلایه دار حراست از امنیت آسمان ایران است.
 امیر «علی غلامی» در جمع دانشجویان مرکز آموزش عالی رسته ای اصفهان با اشاره به اینکه دشمن با شناختی که در هشت سال دفاع مقدس از ایران بدست آورده است هیچ گاه وارد جنگ زمینی با کشور ما نخواهد شد گفت: تهدیدات جدید فقط از طریق آسمان است به همین دلیل مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» همواره پدافند هوایی را اولویت اول دانسته و بر آن تاکید می کند.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز جنگ هوایی یکی از بخش های تاثیر گذار به شمار می رفت و در این دوران پدافند هوایی توانست تعداد زیادی از هواپیماهای دشمن را منهدم سازد که این خود افتخاری بزرگ برای پدافند هوایی است.
امیر غلامی در این خصوص شهید ستاری را الگوی بسیار ارزشمندی برای فرماندهان جدید پدافند هوایی قلمداد کرد و بر لزوم مطالعه ابعاد شخصیتی این شهید تاکید کرد و گفت: عملیات والفجر ۸ را تجربه ای ارزشمند برای فرماندهان قلمداد کرد و گفت: عملکرد غرور آفرین پدافند هوایی در انهدام هواپیماهای دشمن در پیروزی این عملیات آنقدر مهم و سرنوشت ساز بود که مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در این مورد فرمودند: «اگر آن پدافند قدرتمند نبود عاقبت والفجر ۸ چیز دیگری بود».
وی بر لزوم عملکرد هوشمندانه و نقش آن در پیروزی در جنگ تاکید کرد و گفت: با مطالعه عملیات های دوران دفاع مقدس می توان به این نکته پی برد که میزان موفقیت عملیات ها رابطه ی مستقیمی با میزان موفقیت پدافند هوایی داشته است که خود این به ما اهمیت پدافند هوایی را گوشزد می کند.



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


امیر خانزدای:

استکبار دائماً درحال «توطئه‌چینی» است تا از اتحاد کشورهای منطقه جلوگیری کند

امیر دریادار حسین خانزادی  در همایش فرماندهان و مدیران مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش که در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت برگزار شد، مهندسان را جهادگران عرصه سازندگی در نیروی دریایی معرفی کرد و بیان داشت: تبادل ایده‌ها و نظرات است که سبب رشد و بلوغ می‌شود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برگزاری همایش‌های این‌چنینی موجب به اشتراک گذاشتن و هم‌اندیشی در مورد مسائل علمی می‌شود گفت: انسان‌های آگاه و مسئول همواره به فکر این هستند که برای پیشرفت آینده ظرفیت‌سازی کنند و ظرفیت‌سازی برای پیشرفت آیندگان امری ضروری است.
وی یکی از راهبردهای نیروی دریایی ارتش را استفاده از تدابیر مقام معظم رهبری دانست و افزود: مقام معظم رهبری فرمانده اول نیروی دریایی هستند چرا که بیشترین تدابیر و رهنمودهای ایشان در مجموعه نیروهای مسلح، در مورد نیروی دریایی بوده است.
امیر دریادار خانزادی با اشاره به نقش بسیار مهم دریا برای تمامی کشورهای دنیا، به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: 90 درصد تجارت جهان از طریق دریا است و از گذرگاه‌هایی همانند تنگه هرمز انجام می‌شود.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در مرکز بیضی راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و به‌همین خاطر در مرکز توجه قرار دارد و استکبار جهانی تمام تلاش خود را به‌کار برده تا این منطقه هیچ‌گاه یکپارچه و متحد نباشد و به‌همین خاطر همواره در حال توطئه‌چینی و ایجاد تفرقه است تا از اتحاد کشورهای منطقه جلوگیری کند.
وی اساس و پایه شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را استقلال و استکبارستیزی معرفی کرد و گفت: دشمن با انواع تهدیدها مانند جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، کارشکنی‌ها، ترور و سایر اقدامات خصمانه سعی در ایجاد ناامنی و جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی داشته و جدا کردن ملت از حاکمیت به هر شکلی بخشی از راهبرد جنگ نرم دشمن علیه ما است.
دریادار خانزادی با اشاره به توجه ویژه فرماندهی معظم کل قوا در توسعه سواحل مکران افزود: سواحل مکران به‌عنوان مهمترین سواحل ایران، یک دروازه طلایی برای ارتباط با جهان است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه قدرت دریایی از طریق تمدن دریایی صورت می‌گیرد، بیان داشت: برای این امر نیاز به ایجاد شهرهایی است که تمدن دریایی را پایه‌ریزی می‌کند و به‌همین منظور شکل‌گرفتن اصل تمدن دریایی به آبادانی سواحل مکران بستگی دارد.
دریادار خانزادی ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی یکی از مهمترین راه‌ها برای رسیدن به پیشرفت و استفاده از تمامی ابزارها برای اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
در پایان این همایش از 11 تن از مهندسان نخبه نیروی دریایی تقدیر به‌عمل آمد.
 

 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


جانشین سازمان عقیدتی ارتش :

دشمنی استکبارجهانی با ما مختص به زمان انقلاب و دفاع مقدس نیست بلکه همیشگی است

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاحیه سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش گفت: اگر انسان میخواهد همچون گیاهان که با آبیاری خشک نمی شوند ایمانش آبیاری شود بایستی به خواندن قرآن بپردازد تنها راه نجات در حوادث سخت توکل به قرآن کریم است.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا.  حجت الاسلام احمد جلیلی صفت در ادامه افزود: قرآن راه را نشان می دهد و بی راهه را نیز نشان می دهد همچنین راه انحرافی و غیر انحرافی، خوبی و بدی ، ارزش و ضد ارزش را برای ما مشخص می کند.
جانشین سازمان عقیدتی ارتش ضمن تبریک به دانشجویان دانشگاههای ارتش که با قرآن مانوس هستند افزود: شما نسل آینده اید و باید حواستان باشد که دشمنی استکبار مختص به زمان انقلاب و دفاع مقدس نبوده و نیست بلکه دشمنی استکبار جهانی و صهیونیسم با جامعه ما همیشگی است.
 وی با اشاره به توجه ویژه در تمام طول زندگی به فرهنگ قرآنی بیان داشت: مطالب و آیات برداشت شده تاثیر گذار در قرآن را بایستی روی تابلوها درج نمود تا هر موقع آنرا دیدید دست از پا خطا نکنید قرآن درس زندگی است .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت شعار ما می توانیم در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اذعان داشت:خواستن توانستن است دلیل این بیان این رهنمود پیروزی ما در جنگ تحمیلی و نیز رسیدن به خودکفایی در تحریمها در همه ی زمانها است همیشه پشتکار داشته باشید تا به قله های رفیع علمی و نظامی و نیز قرآنی دست یابید.
حجت الاسلام احمد جلیلی صفت در پایان ضمن تاکید به راحت تر بودن حفظ قرآن در ایام جوانی نسبت به دوران کهولت اعلام داشت:همیشه نگاه به جلو داشته باشید و شما جوانان بایستی از افق دید بسیار بلندی برخوردار باشید و بخاطر جدیت و اعتقاد راسخ افراد بی سوادی بوده اند که توانسته اند حافظ قرآن شوند شما نیز به این سمت بروید
 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان و شانزدهمین دوره مسابقا ت قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش آغاز شد
 سی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و شانزدهیمن دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان دانشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز یکشنبه سوم دیماه به مدت چهار روز و با حضور 378 نفر از منتخبین مقاطع کارکنان پایور، کارکنان وظیفه و دانشجویان آجا در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این مسابقات در مقطع کارکنان پایور و و وظیفه در 12 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت تحقیق ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20، 25، 30، جزءو تفسیر سطح 1و تفسیر سطح 2، اذان ) برگزار می گردد.
این مسابقات در مقطع دانشجویان دانشگاه های ارتش در 11 رشته (قرائت تحقیق ، قرائت ترتیل ، حفظ 3، 5، 10، 15، 20،25،30جزءو تفسیر ، اذان،اجرا می شود .
در آئین پایانی این مسابقات در روز چهارشنبه ششم دیماه در مجموع از 117نفر برتر (مقطع پایوران ، 36نفر), (مقطع کارکنان وظیفه 36 نفر)و در مقطع دانشجویان برادر و خواهر دانشگاه های ارتش 45نفر) با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد .
گفتنی است این مسابقات از خرداد ماه سال جاری در مرحله یکانی آغاز و منتخبین پس از موفقیت در مراحل منطقه ای و سراسری نیروها به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته اند. و همچنین منتخبین کارکنان پایور پس از شرکت در اردوی اموزشی و انتخابی به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد.
 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


معاون هماهنگ کننده ارتش:

با روحیه سلحشوری می توان سختی ها را تحمل کرد و کارها را پیشبرد

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه برگزار شد، ضمن تبریک پایان دوره رزم مقدماتی به درجه داران جوان آجا، اظهار داشت شما عزیزان امروز رسما به صف مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی پیوستید که جای افتخار دارد.
وی افزود: امروز شما جوانان جا پای مردان بزرگ و با اراده ای گذاشته اید که هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
امیر سیاری با اشاره به وظایف و ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: طبق ماموریت هایی که برای ارتش کشور در نظر گرفته شده است، دفاع از تمامیت ارضی و حفظ و صیانت از استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده تک تک ما است.
وی با تاکید بر افزایش و ارتقای روز افزون قدرت ارتش جمهوری اسلامی در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها گفت: جهت حفظ کشورمان از هر تهدیدی باید همواره در مرزهای هوایی زمینی و دریایی، با قدرت و اقتدار حضور داشته باشیم تا کسی جرات تعدی به مرزهایمان را به خود ندهد و هر تهدیدی در نطفه خفه شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ تاکنون با توطئه های مختلف بدنبال تضعیف و لطمه زدن به ایران اسلامی بودند، که با حضور جوانان برومند و مومنی چون شما نتوانستند هیچگونه خدشه ای را به نظام و کشورمان وارد کنند.
وی با بر شمردن ویژگیهایی که یک فرد نظامی باید داشته باشد، گفت: یک نظامی باید تکیه بر ایمان، اخلاص، خودباوری و شهادت طلبی داشته باشد.
امیر سیاری افزود: امروز دشمن با تمام امکاناتش را  در جهت خدشه وارد نمودن بر  ایمان شما جوانان بکار بسته، چون دشمن اطلاع دارند انسان بی ایمان قادر به جنگیدن نیست. و خدارا شاکریم که ارتش ما امروز معنویت مدار و ایمان محور است‌.
وی اعلام داشت: دومین ویژگی دانش اندوزی است، لذا باید به سمت تخصص و مهارت افزایی بروید چراکه  امروز علم و دانش و تخصص بر فضای جنگ مسلط است. لذا باید بر دانش خود بیفزاییم و در مرزهای تخصص و دانش حرکت کنیم، تا جایی که تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل بسازیم.
وی سومین ویژگی را روحیه سلحشوری دانست و گفت : با روحیه سلحشوری می توان سختی ها را تحمل کرد و کارها را پیشبرد.
 امیر سیاری در پایان با اشاره به اهمیت حفظ و حدت و روحیه برادری در سطح نیروهای مسلح خاطرنشان کرد وحدت کلید پیروزی است و همه در نیروهای مسلح اعم از ارتش سپاه نیروی انتظامی و بسیج  دست به دست هم می دهیم تا نظام اسلامی را از گزند دشمنان حفظ کنیم



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان ارتش پایان یافت

مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضورمعاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش  برگزار  شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های نظامی ارتش با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه (ع) برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، معاونین هماهنگ کننده نیروهای  ارتش نیز حضور دارند.
در این مراسم بیش از هنرآموزان پس از گذراندن آموزش‌های شبانه‌روزی دو ماهه امروز به دریافت سردوشی مفتخر شده و برای انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر وارد یگان‌هایی از نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و قرارگاه پدافند هوایی می‌شوند.
براساس این گزارش رزم مقدماتی شامل رزم انفرادی، اسلحه شناسی، معارف جنگ، دوره‌های حفاظت اطلاعات، آموزش اردوگاهی، عقیدتی سیاسی و سایر آموزش‌ها می‌شود.
 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


تیم والیبال قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص قهرمان نیروهای مسلح شد

تیم والیبال قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح مقام اول را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از نیروهای مسلح کشور به میزبانی نیروی هوایی در ورزشگاه عقاب نیروی هوایی برگزار شد و تیم های قرارگاه پدافند هوایی، نیروی انتظامی و نیروی هوایی ارتش به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش:

سرباز در نظام جمهوری اسلامی یکی از ارکان اصلی قدرت ملی است

امیر دریادار دوم احمدرضا شهیدی در مراسم جشنواره  جوان سرباز به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در رشت  بیان داشت: اساسی‌ترین ویژگی جوانان، شور و نشاط و پایبندی به نظام و اسلام و عزم شما برای دفاع از میهن اسلامی است.
وی تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز که بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می‌شود، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه شما جوانان ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنید تقدیر شود.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه روحیه شما جوانان ستودنی است ابراز داشت: مهم‌ترین سرمایه یک کشور نیروی جوان آن کشور است و برخورداری نیروهای رزمنده از چنین پشتوانه‌ای آثار و برکات زیادی در دفاع مقدس، جبهه و مدیریت جنگ داشته است. 
دریاداردوم شهیدی سربازی را فرصتی برای کسب معرفت دینی و ادای دین به وطن توصیف کرد و  داشت: ایجاد زمینه مناسب برای طی دورانی خوش و خوشبین کردن جوانان به نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انقلاب اسلامی بوده است.
فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش در رشت خاطرنشان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران زمینه کسب مهارت برای سربازان عزیز و توجه به کارکنان وظیفه نخبه از مهمترین برنامه‌های اجرایی است.
وی با اشاره به منویات فرماندهی معظم کل قوا نسبت به جایگاه والای سربازان و لزوم استفاده از فرصت بی‌نظیر حضور جوانان در محیط‌های نظامی برای طی دوره خدمت افزود: همه باید در ارتقاء توان جسمی و ابعاد اخلاقی، معنوی و شخصیتی جوانان تلاش شبانه‌روزی داشته باشیم.
در پایان این مراسم از 10 نفر از کارکنان وظیفه منتخب در زمینه‌های اختراع علمی، انضباطی و معنوی تقدیر به‌عمل آمد.

 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


جانشین قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیروی زمینی ارتش:

یاد و خاطره حماسه‌های نیروی دریایی همیشه زنده می‌ماند

جانشین قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۸ پیاده کردستان در اختتامیه مسابقه دو جاده (استقامت) یادواره شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کردستان، گفت: یاد حماسه‌های رزمندگان ارتش در نیروی زمینی و دریایی در کنار پاسداران مدافع خرمشهر اشاره همیشه زنده است.
وی با عنوان عملیات‌های شهید صفری و اشکان نیروی دریایی ارتش در دوران حصر آبادان؛ به ذکر جزئیات عملیات غرورآفرین مروارید در ۷ آذر ۵۹ پرداخت که در نتیجه آن نیروی دریایی رژیم بعث در همان اوایل جنگ تحمیلی و تا پایان دوران مقدس بکلی متلاشی شد.
وی یادآوی کرد: همچنین در این عملیات سکوهای نفتی البکر و الامیه منهدم شدند که ضربه‌ای جدی و غافلگیر کننده بر منابع استراتژیک اقتصادی رژیم بعث بود.
جانشین قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۸ پیاده کردستان با برشمردن دستاوردهای دوران نیروی دریایی راهبردی به فرماندهی دریادار سیاری،  بیان داشت: امروز با مجاهدت کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش هم دوش با نیروی دریایی قهرمان سپاه پاسداران، امنیت حوزه دفاعی و ترانزیت اقتصادی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های بین‌المللی در بالاترین سطح برقرار است.
وی برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی ورزشی با تلفیقی از ذکر یاد و تکریم منادیان حماسه و جهاد بعنوان یکی از مولفه‌های فرهنگ متعالی «ایثار و شهادت» بی‌گمان مورد اقبال افشار جامعه بویژه نسل جوان قرار گرفته و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشد.

 



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا


بازدید هیات پزشکی نظامی جمهوری آذربایجان از دانشگاه علوم پزشکی ارتش

هیات پزشکی نظامی جمهوری آذربایجان به سرپرستی ژنرال ناطق علی اف، رئیس اداره کل پزشکی وزارت دفاع این کشور از دانشگاه علوم پزشکی ارتش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ابتدای این بازدید، هیات پزشکی نظامی آذربایجان با امیر سرتیپ دوم پزشک جلیل رجبی، فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش دیدار کرده و در ارتباط با امضای تفاهم نامه مشترک در زمینه همکاری های متقابل پزشکی نظامی و طب رزم گفتگو کردند‌.

سپس ژنرال ناطق علی اف و هیات همراه وی از معاونت های تحقیقات و فناوری و آموزش دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید به عمل آوردند.

همچنین مراکز تحقیقاتی پیشرفته این دانشگاه همچون توکسین، پرتاب موج، اپیدمیولوژی نظامی، بیومکانیک و مرکز رشد فناوری از دیگر بخش های مورد بازدید ژنرال ناطق علی اف بود.

یادآوری می شود، هیات پزشکی نظامی جمهوری آذربایجان روز گذشته نیز با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرده بودند.



:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1396 | نظرات ()