دانشگاه فرماندهی و ستاد عهده‌دار آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده ارتش است
نوشته شده توسط : علیرضا


فرمانده لشکر 92 زرهی اهواز:

دانشگاه فرماندهی و ستاد عهده‌دار آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده ارتش است

امیر سرتیپ دوم صادقی گفت: اساسی‌ترین وظیفه و مسئولیت دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده ارتش است.

به گزارش روابط عمومی ارتش، اساتید و دانشجویان دافوس آجا در راستای آموزش عملی محورشناسی با فرمانده لشکر 92 زرهی اهواز سرتیپ دوم امیرسیدباقر صادقی دیدار کردند.

امیر صادقی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم به اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا، گفت: یکی از تدابیر و اقدامات خوبی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا مورد توجه و اهمیت قرار دارد، آموزش‌های عملی است. شناخت منطقه عملیات و محورشناسی از مهمترین آموزش‌ها است. این دوره فرصت خوبی را فراهم می‌کند  که از مناطقی با نقش ویژه و راهبردی بازدید شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم آموزش و یادگیری در ارتش یادآور شد: اساسی‌ترین مساله‌ای که دانشگاه فرماندهی و ستاد عهده‌دار است، آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران آینده ارتش است که افسران آموزش دیده را به یگان‌های مختلف ارتش واگذار می‌کند.

فرمانده لشکر 92 زرهی اهواز ادامه داد: خوزستان قطب انرژی کشور است. این استان از نظر منابع انرژی، نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و کشاورزی بسیار حایز اهمیت است و در نتیجه همواره مورد طمع بدخواهان و تهدیدات دشمنان بوده است؛ چنان که این موضوع را در جنگ هشت ساله نیز مشاهده کردیم و اگر نبود دانش افسران ما و برآوردهای اطلاعاتی و عملیاتی آنان، یقینا ما در جنگ تحمیلی پیروز نبودیم و اکنون این خاک زرخیز در چنگال دشمنان بود. این موفقیت‌، نقش آموزش و علم جنگ که شما دانشجویان دافوس به دنبال آن هستید را بیشتر آشکار می‌کند.

سرهنگ ستاد حاتم سیفی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی در این دیدار گفت: دانشجویان دوره 28 دافوس آجا در بازدید از منطقه و بررسی محورهای این استان تلاش می‌کنند تا  امکانات و محدودیت‌های محیط داخلی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند و سطح آگاهی‌ها و اطلاعات خود را در جنبه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در این منطقه را افزایش دهند.

سیفی افزود: دافوس آجا در سطوح مختلف هم در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی و دوره دکتری مشترک و مرکب آمادگی دارد تا با بهره‌گیری از اساتید مجرب، افراد واجد شرایط را به گونه‌ای آموزش دهد که در مشاغل فرماندهی و مدیریت‌های سطوح بالای ارتش جمهوری اسلامی مشغول خدمت شوند.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: