ساماندهی معیشت کارکنان از دغدغه‌ های اصلی فرمانده کل ارتش است
نوشته شده توسط : علیرضا


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ساماندهی معیشت کارکنان از دغدغه‌ های اصلی فرمانده کل ارتش است

رئیس سازمان ‌عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حل مشکلات معیشت موضوعی نیست که ظرف مدت یکی دو ماه حل شود. اگر این مشکلات ظرف مدت طولانی‌تری سامان داده شود قطعا پاسخ ریشه‌ای‌تری خواهیم گرفت و ارتش به سامان بسیار بهتری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع کارکنان پدافند هوایی ارتش مشهد در خصوص اهمیت معیشت گفت: توجه به معیشت کارکنان مساله‌‌ای بسیار مهم و از دغدغه های اصلی فرمانده محترم کل ارتش است.

وی یادآور شد: لازمه‌ حل همه مشکلات، شکیبایی و همدلی همه‌ی کارکنان است. بدون شکیبایی هرگز به آن هدف غایی نخواهیم رسید. این همدلی، تدبر و روشن‌بینی را بنده از نزدیک در امیر سرلشکر موسوی دیدم. پس لازم است که با ایشان همراهی و همکاری کنیم تا آن رخداد نیک روی بدهد.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در ارتش اضافه کرد: هدف ارتش حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی است که این از ضروریات زندگی ما به شمار می‌رود. اگر مرزهای ما امن نباشد و میهن ما یکپارچه نباشد، تمام سرمایه‌های بالفعل و بالقوه خود را از دست خواهیم داد. اگر جنگ نمی‌خواهیم و دنبال اقتدار هستیم باید توان رزمی خود را بالا ببریم.

وی در ادامه به چگونگی بالا بردن توان ارتش پرداخت و تصریح کرد: برای این کار باید مهارت نظامی‌گری خود را بالا ببریم و سلامت جسم خود را حفظ کنیم. هم کارکنان پایور و هم عزیزان وظیفه هر دو باید جسمی قوی‌، ورزیده و چست ‌و چابک داشته باشند. کار دیگری که باید انجام داد، بازی جنگ است؛ یعنی همان رزمایش های کاربردی که عبارت است از این که ما نقشه‌های دشمن را بدانیم و مقابله با آن را تمرین کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی پای کار آوردن تمام ظرفیت‌های ممکن را به عنوان یک اقدام مهم دیگر در بالا بردن توان ارتش دانست و اضافه کرد: ما باید از همه‌ی سرمایه‌هایمان نگهداری کنیم تا در روز مبادا بتوانیم آن‌ها را به خوبی پای کار بیاوریم.

وی همچنین گفت: نکته‌ی بعدی مربوط به افزایش توان رزمی، عمردهی انقلابی به تجهیزاتمان است، ما باید از تجهیزات خود به خوبی نگهداری کرده و فرهنگش را ارتقا دهیم. ما باید در ساخت ابزارهای جنگی نوآوری کنیم. اگر در اعلام نوآوری‌هایمان سکوت می‌کنیم، دلیلش حفظ اسرار نظامی است که مبادا به دست دشمن بیفتد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: مساله‌ی مهم بعدی ارتقای انگیزه معنوی است. یعنی حتی اگر توان نظامی بالایی هم داشته باشید اما انگیزه‌ی کافی وجود نداشته باشد، آدم به جایی نمی‌رسد. ما باید دارای انگیزه‌ی الهی و معنوی باشیم تا مانند شهدا بتوانیم از خودگذشتگی نشان دهیم.

وی در پایان اضافه کرد: در نهایت آخرین و اصلی‌ترین موضوع، وحدت و همدلی است. این موضوع چنان مهم است که حتی حضرت آقا هم از بنده، هم از امیر سرلشکر موسوی و دیگر فرماندهان خواسته‌اند که میان تمام نیروها صمیمت و همدلی بیشتری شکل بگیرد.

 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 2 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: